MATHILDA LINDSTRÖM

FREDAG

Publicerad 2011-07-22 12:32:28 i ALLMÄNT,

Godmorgon!!! Tänk att man sover så länge idag igen, men det gör fan inget idag heller, de är ändå sånt jävla pissväder så de var väl skitsamma, mormor ringde och väckte mig och tjatade om jobb, precis som ALLA ANDRA GÅNGER HON RINGER! och snart får jag damp! Men nog med de, tänkte fixa mig och lite shit nu, sen ska jag nog åka ner på stan och kika lite, har dock inga pengar så de blir väl inge shopping, men det blir de ju aldrig nu för tiden...

Ikväll blir det lugnt också, har ju inga pengar ikväll heller hehe.. närå men de har jag ju inte, så hoppas alla som ska ut och partaja och ha askul ikväll kommer att ha askul, have som fun for me too :)

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-07-22 16:27:05

Tack!

Vad gör du?

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela