MATHILDA LINDSTRÖM

FÖR DIG SKA JAG GÖRA DE TUSEN GÅNGER OM

Publicerad 2011-07-06 20:51:42 i ALLMÄNT,

Hallojsan! Kom hem för sissådär 40 minuter sen kanske, jag åkte ner på stan idag, fick tag i ett par jeansshorts, visar bild snart! eh, gick runt och kikade lite bara, och sen tog jag tunnelbanan till mammas jobb precis som jag gjorde igår också, och det gick bra! Var där den lilla stunden tills dom stängde, sen hoppade vi på bussen och åkte hemmåt.

Jag hade tänkt att ni skulle få en liten dagens klädsel bild idag också, men det glömde jag helt bort och nu är de ingen idé heller, jag klippte nämligen av ärmarna igår på min jeansjacka osv, letat efter en jeansväst länge, men fan dom är ju så dyr eller så är de jag som är snål bara haha, men då tog jag min egen jeansjacka som är lite liten i ärmarna iallafall och fixade till de, så tänkte jag att ni skulle få en bild, men ledsen för de haha! Nu är de snart mat, sen blir de nog bara tvmys med mamma! Dock åt jag upp alla ostkrokar framför gossip girl idag haha...

Kommentarer

Postat av: Malin & Amelie

Publicerad 2011-07-06 21:24:39

sv: jo de är bra :) Haft en bra sommar än så länge ? ska du göra något kul i sommar ?

Postat av: simone

Publicerad 2011-07-07 10:20:46

Snygga porträtt! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela