MATHILDA LINDSTRÖM

DE VAR IDAG JAG EGENTLIGEN INTE ORKADE...

Publicerad 2011-07-26 18:13:05 i ALLMÄNT,

Tja! Kom hem för en stund sedan, shit jag har varit på stan hela dagen idag, och det var idag jag verkligen inte var sugen på att gå på stan, men först gick jag själv ett tag för jag gjorde ingenting hemma och fick myror i stjärten, så hoppade i lite kläder och gick ner på stan, Madde och Andreas kom sen ner, och sen har vi bara gått runt runt runt... dom har käkat på nian, och jag fick med mig en tröja hem idag också hihi, tänkte lägga in bilder på de nya nu snart, men tröjan idag fick jag av pappsen, så den behövde jag inte betala själv hihi. Jag älskar den verkar!!! Ny favorit helt klart!

Eh, idag kl 8 är de CSI Miami som jag kanske tänkte kika på, vi får se. Men sen ska jag nog försöka ut och gå idag också, och då ska jag ha med mig Josse också, igår var hon inte hemma när jag skulle ut, men vi skulle försöka ta de idag istället, så får se när det blir idag isåfall, tror de blir en kvällprommis iallafall, så så är de! 

it hurts

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela