MATHILDA LINDSTRÖM

CSI XL

Publicerad 2011-07-04 01:06:50 i ALLMÄNT,

Godkväll? Ehm, nu har vi kikat på de där CSI grejen jag skrev om innan, det var gamla avsnitt men dubbelt, så två på raket, mycket nice måste jag säga, dock va både jag och mamma så jäklans trött så vi höll på och somna under båda avsnitten men vi höll oss ifrån att somna tror jag hehe.

Nu är de slut iallafall, så tvätta sig, borsta tänderna, slänga sig i sängen, sen kommer jag nog somna på typ två minuter haha.......

Imorgon får vi se om jag blir hemma, eller om jag äterigen följer med mamma till jobbet och degar där istället för att vara hemma ensam hela dagen och tröka, kan bero på vädret också, äh det visar sig imorgon, skriver mer då. Godnatt på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela