MATHILDA LINDSTRÖM

CSI XL

Publicerad 2011-07-08 22:32:18 i ALLMÄNT,

Hallådär!
Ligger hemma i soffan nu och kikar på CSI xl, trodde jag hade sett avsnitten som skulle vara idag, men icke och fyfan vad spännande de är alltså, dock vet jag att killen som är borta kommer överleva, eftersom jag sett de nyaste avsnitten och där är han med, men de gör inget, spännande iallafall :) 

Eh, åkte ner på stan idag och skulle kika efter en militärjacka eller vad man nu ska kalla de, och jag hittade en för 300kr, har pengar så, men jag vet inte om jag vill lägga de på jacka just nu, dock skulle jag faktiskt egentligen behöva en nya jacka, jag har haft min älskade skinnjacka i snart 3år, och inte köpt någon ny, men jag vettefan, får kika runt lite. Sen åkte jag till mammas jobb och var där tills dom stängde, sen hemmåt, stanna och handlade lite, och sen när vi kom hem gjorde vi egna hamburgare med friscobröd, satan vad gott det blev, men nu är jag prottmätt, trots att vi åt för typ 1timme sedan, sen har jag ju faktiskt choklad som ligger och väntar på mig också hihi. Undra näår man ska tänka sig kunna äta den då? haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela