MATHILDA LINDSTRÖM

APOLIVA, BRUN UTAN SOL

Publicerad 2011-07-25 23:05:53 i ALLMÄNT,


bild snodd från någon blogg tror jag.. hoppas de är ok om du nu skulle se detta..


Har sett på reklamen att Apoliva har kommit ut med en ny serie med brun utan sol
... Har läst en massa om den och den verkar tydligen jättebra, har sett massa bilder också, före och efter användning utav den, och de är mycket skillnad.

Jag vet inte om ni kommer ihåg att jag före ett tag sedan köpte Åhlens egna brun utan sol, storbloggaren Isabella Strömberg använder den hela tiden och hon tycker att det är superbra, så jag testade den, funkar inte för fem öre på mig, som gissat va? men jag menar, jag gör allt för att få färg, vare sig de är fejkfärg eller att jag är ute och solar, får liksom inge färg, och nu när Apoliva kommit ut med nytt som jag har MASSOR av positiva kommentarer om, så kanske man ska ta och prova de en gång också, varför inte när man provat allt annat liksom? hoppas bara den inte kostar en förmögenhet hehe....  Någon utav er som provat den? vad tycker ni isåfall? :)

 

Kommentarer

Postat av: Isabelle Palmgren

Publicerad 2011-07-29 21:21:10

den där är bra:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela