MATHILDA LINDSTRÖM

YOU GAVE ME WINGS BUT I CAN'T FLY

Publicerad 2011-12-13 20:44:58 i ALLMÄNT,

Hallådär! Jobbade ju som sagt heldag idag, och jag måste erkänna att lite nervös var jag faktiskt, men de gick kanon måste jag säga, jobbade med Kajsa och ja allt gick bra, fick en massa varor osv så vi har haft att göra hela dagen idag måste jag säga. Dagen har dessutom gått jäkligt snabbt, skönt nog hehe. 

Tog en promenad hem tillsammans med Sarah från MUS, en trevlig lite promenad hem i regnet haha, uscha. Nu hade jag hoppats på att det fanns nå att äta hemma, men icke så det blir väl inge mat tror jag för jag vill INTE laga någon mat. Funderar på om jag ska kika på twilight som börjar nu kl 9, men jag vettefan, har sett den tusen gånger ju, men nog med de, nu babblar jag om massa skit bara, hejdå istället säger vi! 

Vad roligt de är när man förväntar sig något gott till middag nu på kvällen, nej då har pappa ätit någonstans och jag får korv och makaroner, japp då var min kväll förstörd......... hatar att äta sån mat, de äter man jämt, jävla makaroner och korv/köttbullar... fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela