MATHILDA LINDSTRÖM

SÖNDAG MENSVÄRK OCH TRÖTT

Publicerad 2011-12-11 16:43:54 i ALLMÄNT,

Hallådär! Idag är jag lite småtrött måste jag säga, och jag fick äntligen sova ut haha, idag sov jag till typ 12 sen låg jag och drog mig någon timme sådär, and I love it! Men gårdagen iallafall, jag Cajsa och Madde åkte hem till Thobbe på fest, Jansson och några skulle dit också så vi hakade på, de var massa folk där, trevligt folk också så plus till de. Sen blev det interpool för mig och Cajsa, träffade på Tobbe och Bubblan där så satt med dom. Sen blir man ju bara så irreterad på folk, hur kan en människa förändra massa människor? de är ju förfan synd om personen, men anyway, jag hade en bra kväll iallafall och de är huvudsaken de. 

Nu ska jag lägga mig och kolla på Gossip Girl i sängen, har sån jävla mensvärk som jag nu på sista tiden börjat fått, så inåt helvete drygt. Men sånt är livet. vill ha nå gotta också, typ energidryck och en ben and jerry's... hehe! eller varför inte mat eftersom jag inte käkat idag?

- Haha! en trött, jävligt full och stendöd Alexander Jansson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela