MATHILDA LINDSTRÖM

MINDRE ÄN EN VECKA TILL JULAFTON

Publicerad 2011-12-19 12:23:17 i ALLMÄNT,

Goddagens, måndag och en ny vecka framför oss som jag tror kommer gå fruktansvärt snabbt. Med tanke på att det är julafton på lördag, och att jag jobbar idag och på fredag bara, så de ska bli skönt, då kan man ligga och slappa hela dagarna nu och vila upp sig innan jul, nice right?! 

Men iallafall, pappa är hemma på lunchen, tur som jag har, så jag slipper gå till jobbet idag, får skjuts utav pappa istället så jag slipper gå i detta slaskväder, buhu! Måste in med mina skor på din sko också eftersom dom har gått sönder, dock har jag inge kvitto, hittar det inte?! så jag vettefan, men ändå dom ska ju inte gå sönder direkt, aja håll tummarna för att det går bra haha. Puss så länge!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2011-12-19 14:48:10

ja det är så tråkigt med bara vanligt papper:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela