MATHILDA LINDSTRÖM

MERRY CHRISTMAS

Publicerad 2011-12-24 16:01:32 i ALLMÄNT,

Goddagens alla! Idag är de julafton, hur underbart är inte de då liksom?! Igår skulle jag till mingel och ta en öl med mamma och hennes kompisar, haha men de blev inte bara en eller, blev en aning fler, först på mingel och sen på helt enkelt haha, så lite trött var jag faktiskt imorse när pappa kom in och väckte mig kl 9 på morgonen, men upp och hoppa in i duschen och sätta fart. Sen vid 11 åkte vi hem till farfar där de blev mat osv. Kusinerna kom också och de var jag så jäkla glad över :) men Alexander kommer in med ett leende på läpparna och en iPad i handen, fan för han tänkte jag haha eftersom jag så gärna vill ha en. Vi käka och sen blev de julklappsöppning, Ett ganska stort paket från mamma och pappa, TADAAAAA! Jag fick en iPad :D hur lycklig som helst var jag, skrek och grina lite haha. Nu är jag hemma hos mormor och vi ska snart äta, sen ska vi öppna mer paket, juste, fick ett paket direkt nu när jag kom, ett skal till iPaden, ett rosa hihi. Men nu ska jag vara social med min familj, men de är lite svårt nu när man har denna skönhet att leka med hehe.

Puss God Jul alla. Hoppas ni har haft och har en fortsatt trevlig julafton!

Kommentarer

Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Publicerad 2011-12-24 19:32:05

God Jul underbara människa! Kramar Wiilow & Milton

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela