MATHILDA LINDSTRÖM

LIVET HAR SINA DÅLIGA DAGAR

Publicerad 2011-12-05 19:01:50 i ALLMÄNT,

Japp, hejsan! slutade vid 6 idag, och det blev de en promenad hem i de iskalla vädret, usch så kallt de är just nu! the winter is getting closer, but without snow! Men iallafall, kastade i mig mat när jag kom hem, chickenbits och ris, dock råkade jag ha på alldeles för mycket sweetchili så det blev så jävla starkt, men aja gick och äta iallafall, bättre lycka nästa gång right?! 

Vad händer idag då tro? dåligt humör, trött och deppig, hmmm livet har sina dåliga dagar ibland, dock ganska mycket nu på senaste tiden, men skitsamma. Funderar på om jag ska slänga mig i sängen och kika gossip girl, men då kommer jag somna och så kommer jag inte kunna somna ikväll, what to do?

Sådär ja, bättre sent än aldrig, men nu är julstjärnorna uppe i fönstrena också. En i varje fönster och det lyser så fint och mysigt nu på kvällskvisten hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela