MATHILDA LINDSTRÖM

LA LA LA LA LA LA LA

Publicerad 2011-12-19 22:19:20 i ALLMÄNT,

Tja tja tja! Gick bra att jobba idag måste jag säga, jobbade tillsammans med Lotta och Linnéa och det gick helt klart toppen. Dock var det segt ibland, och ibland blev det en lite rusch, men inget märkvärdigt, trodde också att det var jag som stängde idag men det var det ju icke, vi hade visst öppet till 20.00 idag, eller hela gallerian hade de, så det var inte jag som stängde idag hihi. Pappa kom och hämtade mig efter jobbet och då fick jag max haha, mums. Sen kom Linnea föbi 0och hämtade upp mig så åkte vi hem till henne och Nilles nya lägenhet på brynäs, målade lite där osv, vad fint det kommer bli alltså, så jävla avundsjuk... aja snart ska det vara min tur också jag lovar! 

Eh nu ska jag snart hoppa i sängs, så jävla trött, och imorgon är jag ledig, så då ska jag sova uuuuut!! gud vad skönt det ska bli, är ledig tisdag onsdag torsdag, jipppppi godatt!

Kommentarer

Postat av: ullie

Publicerad 2011-12-20 12:07:51

hoppas du haft en skön sovmorgon hade en till tio . slö o ont i halsen idag men ska ha prov i eftermiddag måste va pigg



hoppas du hittar på något roligt idag då kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela