MATHILDA LINDSTRÖM

JUST NEED YOU TO FOLLOW

Publicerad 2011-12-22 22:46:15 i ALLMÄNT,

Hallå! Var ju ner och mötte tjejen min idag på stan runt 3 tiden, sen gick vi på stan hela hela hela dagen, kikade på jackan igen, IGEN liksom. Sen hittade jag en till jacka som också kanske kan funka, men nu har jag ju satt mig fats vid den andra men aja den som jag hitta idag var snygg också så vi får väl se.

Sen kom mormor och hämtade oss, så åkte vi och hämta mamma och sen åkte vi och köpte pizza, bästa "köpa pizza tillfället alltså" haha. Sen hem till mormor och käka, sprang sen över till Maddes syrra och sa hej till dom och till älsklings Uno, sen buss hem och nu är vi hemma och ska snart krypa ner. Imorgon blir det jobba och sen springa runt på stan med Josse och kanske Jansson, köpa de sista klapparna och sen förmodligen slå till på lite make up store smink, blir ju lite dyrt så jag velar fram och tillbaka men haha, de visar sig. Vet inte heller om jag vill ha min klänning till julafton heller, buhu.... aja godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela