MATHILDA LINDSTRÖM

GRATTIS FARFAR 73år!

Publicerad 2011-12-28 19:28:53 i ALLMÄNT,

Hallå alla glada! Inte speciellt duktig på att skriva nu förtiden jag eller, men sånt som händer! Hehe.

Igår var jag och Madde slappade hemma hos mig igen kväll bara, gick på stan hela dagen på dan så vi kände för lite slapp och gotta bara! Vi kikade på Winters Bone som gick på tv igår, fått jätte bra betyg osv, och ja filmen var bra så, men så jävla dåligt slut alltså, sen kikade vi på någon annan film som var asrolig, tror den hette My bestfriends girl eller något och sen kika vi på Lady Gaga konserten som gick på tv. Sen sova, hehe sen sen sen....

Idag gick vi ner på stan en sväng för jag skulle lämna tillbaka en tröja som jag köpte igår, och ångrade mig! Sen åkte vi hem till farfar eftersom han fyller år, där blev de mat och fika. Nu ligger jag i soffan och kollar på hockey med pappa och Ann-Sofie! Hejdå jag vill göra nåt kul.....

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-12-28 22:18:00

Ta en promenad med mig :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela