MATHILDA LINDSTRÖM

FREDAG! DAGEN INNAN JULAFTON

Publicerad 2011-12-23 12:15:17 i ALLMÄNT,

Wiiihooo! dan innan julafton idag, fatta vad kul, och imorgon får man massa julklappar hiih. Men iallafall, Madde sov här inatt, och jäklar vilken sen natt det blev, halv 2 typ, och jag har aldrig lagt mig sådär sen på typ 3 - 4månader haha, och sen kunde jag varken somna eller sova speciellt bra inatt, och tydligen har jag hostat som fan inatt också utan att jag vet om de själv, Madde hade tydligen vaknat utav de, men whatever, nu har vi fixat oss lite så ska vi börja röra oss ner mot staden och gå och kika lite, inhandla lite småsaker och sen ska jag jobba, kort pass idag också, tre timmar bara, sen blir de stan en sväng igen och köpa de sista julklapparna. Hörs senare kanske, för jag ska nog till mingel med mamma och dom senare ikväll och dricka lite alkohol så jag vet inte om jag skriver något mer, men annars hörs vi imorgon, på JULAFTON :) hiih

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela