MATHILDA LINDSTRÖM

CUZ WE MADE IT ALL THIS WAY

Publicerad 2011-12-15 21:16:15 i ALLMÄNT,

Hallå Hallå! En dag fylld med jobb ja var det jag skrev tidigare idag, helt rätt. Först i stan och sen i valbo, och båda ställena gick superbra, fick lite besöka av Jansson och Thomas när jag jobba i valbo också så det var ju trevligt, och sen kom Linnea och hämtade mig när jag slutade, bra snäll hon, så det tackar vi för så jag slapp ta bussen dvs. 

Nu är jag hemma och ska väl förmodligen strax krypa ner i sängen och kika på gossip girl sen ska jag sova, och imorgon ska jag jobba igen, 12-18, och på kvällen får vi se vad de blir, om de kanske blir utgång eller något annat spännande, jag vet faktiskt inte ännu, de visar sig. :)

.... och juste, en tråkig grej, idag skrev Madde sms till mig också om att Daniel är i göteborg imorgon med musikhälpen, tror jag ni hade velat varit där eller?! svar JA! jävla skit också haha. 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-12-18 08:51:31

Vad är de för app du redigerar bilderna med? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela