MATHILDA LINDSTRÖM

ALLTING KOMMER BLI BRA TILLSLUT

Publicerad 2011-12-07 22:32:56 i ALLMÄNT,

Börjar DIREKT med att säga, idag har jag haft världens deppdag, ni vet jag har sagt det förrut också, men mår bara piss, tänker på allt som är dåligt just nu i livet, trött och ja helt enkelt en deppdag.. Sen runt 5 tiden, så står jag i kassan och de kommer fram en kund, och bakom henne ser jag en bekant ansikte, men typ struntade i de, men sen kolla jag tillbaka, OCH VEM STÅR DÄR?! världens bästa Madde, som kom till Gävle idag och överraskade mig på jobbet, helt klart bästa överraskningen, precis vad jag behövde kände jag. Så efter de så gick hon och strosade lite tills jag slutade och sen kom Iza och plocka upp oss, hem till mig och sen åkte vi iväg till min kusin så han kunde fixa Izas bil. Sen har vi degat i sängen hemma hos Iza bara, hemma nu och ska hoppa i säng, så vi hörs imorgon. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela