MATHILDA LINDSTRÖM

25 DECEMBER 2011

Publicerad 2011-12-25 15:23:16 i ALLMÄNT,

Hej hopp! Japp då var de 1år kvar till nästa julafton nu då. Men som vanligt så kommer de väl g skitsnabbt. Gårdagen iaf, var toppen till en början iaf, de va så himla roligt att träffa Jocke igen, och umgås med mina fina vänner på julafton. Resten av kvällen låter vi vara osagt för de blev inte riktigt som vi hade tänkt oss haha. Kom hem typ 1 - halv 2 iallafall.bums i säng jag och paddan.

Kom typ precis hem nu, jag och pappa åkte iväg och käka Max och sen släppte han av mig vid bussen så jag skulle säga hejdå till mamma innan hon skulle åka hem. Mormor skjutsade sen hem mig, hemma nu och ligger i soffan med paddis, pekar! Ikväll blir de fest igen I think!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela