MATHILDA LINDSTRÖM

2011 BÖRJAR GÅ MOT SITT SLUT

Publicerad 2011-12-31 16:01:37 i ALLMÄNT,

Hallå!! Idag är de fredag, och inget mindre än NYÅRSAFTON! hmm vad ska alla göra ikväll tro?! festa förmodligen haha. Vi hade faktiskt ingen aning om vad vi skulle hitta på idag, men det slutade med att vi sticker hem till Fredrik på fest, absolut inget speciellt så, men man vill ju ändå inte bara sitta hemma, så så får det faktiskt bli.

Linnea ringde och väckte mig idag, och tur fan vad väl de haha, halv 1 ringde hon och stan stängde kl 3 så upp och hoppa och skynda sig som fan så vi skulle hinna med de vi skulle, och det gjorde vi som tur var. Nu är jag hemma bara och tar det lungt, vid 7 serverast de oxfilé här hemma, mums! Sen sticker vi iväg. Linnea och Nille kommer förbi mig en sväng innan också, och fixa det sista.

2012 - ett nytt år och nya möjligheter! Hoppas detta år kommer bli bra känner jag, träffa massa nya människor och leva livet bara, jag längtar redan, tur att det nya året börjar redan imorgon. Hoppas alla haft ett bra år och får ett ännu bättre år nu! Gott nytt år :)

Kommentarer

Postat av: Kicki

Publicerad 2011-12-31 20:32:24

Det är lördag idag :D Älskar dig mest gumman <3 Gott Nytt År!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela