MATHILDA LINDSTRÖM

50 PÅ ALLA HALSBAND & 50% PÅ ETT PAR VALFRIA ÖRHÄNGEN- IN OCH FYNDA PÅ GLITTER NU!

Publicerad 2011-12-16 10:08:06 i ALLMÄNT,


Godmorgon FREDAG! gud vad skönt det ska bli med fredag right? dock jobbar jag idag och på söndag, men imorgon kommer mamma hit och då ska vi på julbord på Gävlebrygga, så det ska bli asnice måste jag säga, framför allt att världens bästa mamma kommer, saknar henne hela tiden när jag inte är med henne så. 

Iallafall, idag jobbar jag 12-18 i stan då, och idag kör vi igång med 50% å alla halsband, och sen om man är med i Glitters club grej så får man 50% på ett par örhängen, så in och fynda nu alla! (50% på ett par valfria örhängen gäller ENDAST idag med upvisning utav ett sms från glitter!)

Jag och min fina chef Lotta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela