MATHILDA LINDSTRÖM

1 DECEMBER 2011

Publicerad 2011-12-01 09:15:51 i ALLMÄNT,

Godmorgon! Idag kom jag upp alldeles för sent än vad jag skulle liksom, så det blev lite stress, men ändå tar jag mig tid och bloggar lite eftersom jag var världssämst igår, jag skrev ingenting right? På morgonen hann jag inte, sen jobbade jag och direkt efter gick jag till bilmetro till kusin och Iza för han håller på och fixar Iza's bil, gick direkt sen till Iza och kikade Grey's Anatomy och sen bums i säng, så jag satt inte vid datan igår, men sorry för det iallafall. 

Men nu måste jag fixa de sista så hörs vi sen istället. Juste, shit redan december, och dessutom inge snö, vad är det som händer liksom? och redan torsdag är de också, imorgon är det fredag, kanske fest dårå hehe puss.

Kommentarer

Postat av: sanna

Publicerad 2011-12-01 13:53:26

Hej tjejen!

Vad händer hos dig? :)



Kramar.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela