MATHILDA LINDSTRÖM

VART JAG MIG I VÄRLDEN VÄNDER

Publicerad 2011-08-31 13:08:14 i ALLMÄNT,

Hallådär! Imorse vaknade jag hemma hos Madde, sov där inatt, dock skulle hon upp till skolan idag och började kl 8, så jag gick upp med henne sen drog jag hem och la mig igen, och sen ringde Madde halv 1 och väckte mig, har pratat med Sara i telefon ett bra tag nu men ska börja fixa mign nu tänkte jag. 

Men igår iallafall, var hemma hos Madde hela kvällen, sen åkte vi och plockade upp Ala'a och sen åkte vi till gdg, lämnade av honom igen sen hem igen, kastade oss i sängen och kikade lite på CSI Miami och sen slocka jag iallafall haha.

Nu ska jag börja fixa mig och sen ska jag ner på stan och möta upp Madde, så ska vi fika med Ala'a och Jossi, och sen får vi se vad dagen bjuder på, vi hörs av sen iallafall för nu vet ni hur dagen börjar iallafall hehe.

Kommentarer

Postat av: SANNA

Publicerad 2011-08-31 14:04:36

Hej tjejen! :)

Allt bra med dig? :)



Kramar

Postat av: Blerina MUQA

Publicerad 2011-08-31 17:57:06

njaa.. min helg var för det mesta mysig! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela