MATHILDA LINDSTRÖM

VÄRLDENS SÄMSTA DAG NÅGONSIN!

Publicerad 2011-08-03 22:49:17 i ALLMÄNT,

Visst har jag fått utbrott och dampat och kasta grejer runt omkring mig pga av allmänt dåliga dagar bara, det har alla här i livet, dom där förbannade dagarna kommer och går lite som dom vill och dem är fruktansvärt jobbiga, och just när man liksom inte vet varför man blir förbannad på allt och alla osv osv. 

Idag har min dag varit värre än de, jag har vart helt cp, och jag har dampat på en av de bästa människorna i världen, min pappa! varför får han ut för allt liksom? Jag har så dålig samvete så jag knappt vågar varken prata eller kolla på honom, han är bäst i hela världen och varför behandlar jag honom såhär som idag t.ex.... jag skäms!  Men har man en sånhär dålig dag, ja då är de bara acceptera, den kommer vara där dagen ut och man bara hoppas att dagen därpå ska bli bättre, så jag håller verkligen tummarna för de nu. Förlåt pappa jag älskar dig över allt annat

Nu ska jag lägga mig och kolla på Criminal Minds som börjar strax, sen blir de säkert något CSI eller så, vi hörs imorgon. Hoppas ni iallafall haft en toppendag. Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela