MATHILDA LINDSTRÖM

TORSDAG

Publicerad 2011-08-18 10:47:20 i ALLMÄNT,

Hallådär.
Mormor ringde och väckte mig idag när hon skulle åka från stugan, så upp och hoppa då och nu håller jag på och fixar mig, och sen ska jag ta en promeand hem till henne och hjälpa henne att bära upp alla grejer från bilen, de blir lite jobbigt för henne att springa upp och ner från bilen och till lägenheten med alla grejer, så ska dit och hjälpa henne lite, ska bli kul att träffa henne också, jag märker att när hon väl är borta, då saknar jag henne, och är hon hemma, då är de massa tjaffs haha, men nu saknar jag henne mycket så det ska bli kul och träffa henne idag! 

Eh, blir förmodligen stan med Sara och Cajsa sen också, tror jag inte säkert men kanske, de visar sig. Hörs sen iallafall. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela