MATHILDA LINDSTRÖM

THERE'S A FIRE, STARTING IN MY HEART

Publicerad 2011-08-09 00:45:22 i ALLMÄNT,

Hallådär! idag har det inte varit mycket bloggande eller, pga att jag varit upptagen, knappt suttit vid datan någonting. Åkte först ner på stan med Sara, gick runt en massa, hon shoppade men inte jag tyvärr hehe.. sen tog vi en liten fika, eller ja hon käkade och jag fikade. Åkte sen hem en sväng för Sara skulle hem, och sen ner på stan igen för att köpa en tröja som jag hittade idag, tack ♥ eh, sen mötte jag upp Madde på stan, och vi väntade på Linnea och sen gick vi till george och Linnea käkade och jag och Madde tog en varsin glass, för dom har fått in päronglass på george, shit jag kommer bo där inne ja, käka glass hela dagarna typ haha, fet som fan kommer jag väl bli sen också hehe!
Hem sen med Madde, och hon färgade mitt hår, ÄNTLIGEN! eller asså det har varit jag som inte orkat, hon har frågat: ska jag färga ditt hår idag, svar: nej jag orkar inte haha, men äntligen idag tog jag tag i det för hon åker till Göteborg imorgon så idag fick det bli, skönt som fan, dock är de några få små slingor kvar i håret sen tidigare, men dem försvinner vid nästa tillfälle av färgning ska ni se.
Nu ska jag lägga mig i sängen och kika på något på tv, förmodligen CSI eller något (som vanligt)
wish you was here

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela