MATHILDA LINDSTRÖM

STRÅLANDE SOL!!

Publicerad 2011-08-03 12:59:54 i ALLMÄNT,

Goddagens! Solen skiner och det är supervarmt ute, hur skönt som helst, men alla jobbar och allt så nå bad blir det ju inte, men man kanske ska dra på sig bikini och lägga sig på innergården och steka lite, och bli sådär brun som jag kan bli ni vet? haha eller? 

Eh, gårdagen, det var väldigt trevlig faktiskt! Det började med förfest hemma hos Janni massa folk, och sen vidare till Interpool, duktig som jag är så köpte jag inget och dricka på Interpool, så det blev en ralativt lugn kväll för mig, men jag hade så trevligt iallafall ja, men sen som sagt blev det faktiskt lite jobbigt när vi sa hejdå till min fina vän Janni, som åker ikväll! Usch vad man kommer sakna honom nu, han kommer ju förmodligen hem om typ en månad men ändå, hoppas du får de toppen där borta iallafall gubben :)

Nu blir det steka lite, fan jag vill ha milkshake på donken, mamma ringde och sa att hon skulle köpa då, och fan så sugen jag också blev på det alltså, ringde pappa och fråga om han vela komma med en men inte eller... FAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela