MATHILDA LINDSTRÖM

SÖNDAG

Publicerad 2011-08-21 14:00:58 i ALLMÄNT,


och även i år fick de bli en som man kan designa själv, mycket roligare! 109kr Bokia

Tjabba! Vaknade skapligt idag, runt 11 tiden kanske, upp och hoppa, sen kom mormor och plockade upp mig, vi åkte till rusta för hon skulle kika på något och sen tog vi en liten sväng på stan bara, vela umgås lite med henne innan hon åker till stugan vilket hon gör på tisdag förmodligen, jag köpte mig en almanacka på stan, nu när jag ska börja ha körlektioner och praktik så kan de vara bra och han en sån så man har lite koll på alla osv, gaah imorgon ska jag ha min allra första körlektion! I'm so fucking nervous! (stavning haha) 

Aja, nu ska jag försöka få med pappa ut och köra lite, och sen kanske locka till sig lite kinamat, låter som en grym idé måste jag säga. Och juste, ni som kikat på The Hills och gillade Audrina, hon har en egen serie nu som börjar idag kl 18.00 på MTV, det kommer bli grymt, de kommer jag lätt följa, älskar sånna serier, sen efter de är de Pretty little liers, de är grymt de också, men vi hörs av lite senare. Puss på er 

it's so hard to say no sometimes

Kommentarer

Postat av: maria

Publicerad 2011-08-21 14:46:20

nej, tyvärr så kan man inte det

Postat av: emma

Publicerad 2011-08-21 15:53:56

sv: hehe okej :p

Postat av: Blerina MUQA

Publicerad 2011-08-21 18:18:56

haft en bra helg? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela