MATHILDA LINDSTRÖM

SKRIKANDE JÄVLA BARN!!!

Publicerad 2011-08-30 11:24:12 i ALLMÄNT,

Godmorgon! I'm a dead girl for sure.
Vaknade som vanligt utav att alla små jävla barn på engelska skolan skriker och har sig, och jag måste ha mitt fönster öppet annars blir det så varmt och kvaft i rummet, och inatt/idag hade jag velat sova ut ordentligt men icke, vaknar utav dom, och sen ringde pappa, och då kände jag att nej fan nu går jag upp, och sen ringde mormor nu också, hon åker från stugan nu och är hemma strax före 1, så då ska jag till henne och hjälpa henne med att bär upp alla grejer som hon kommer hem med från stugan, sen får vi se vad dagen bjuder på. Pappa kommer hem snart, förhoppningsvis med en cola också haha, det är nästintill som om jag är bakis och måsta ha cola, men shit är så sugen på de nu haha.

Men nu ska jag försöka ta mig an och fixa mig, orkar inte!!! men hörs sen (kom på de igår kväll också, ni har ju inte fått sett min nya tröja, och det ska ni får göra idag tänkte jag hehe, nya favoriten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela