MATHILDA LINDSTRÖM

SÅ JÄVLA PARTYSUGEN!

Publicerad 2011-08-18 19:13:31 i ALLMÄNT,


Tjabba! Var ju som sagt till mormor och hjälpte henne med att bära upp alla saker från stugan, gjorde de och sen bjöd hon mig på lunch som tack för hjälpten o så, jag fick välja ställe så självklart blev de salla på george haha, satan så gott det var, och det var så jäkla länge sen jag käka de också. Sara och Josse kom ner på stan sen runt halv 2 och då gick vi runt och kikade lite, sen hem till Josse och drack kaffe och sen kom Madde och hämtade upp oss och vi tog en sväng till köpis och kikade lite, fick ett armband utav henne som jag visar strax i ett annant inlägg. Sen åkte vi hemmåt och jag dör snart, jag är så fest sugen, men idag verkar de inte bli något, så man får väl längta sönder tills imorgon istället haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela