MATHILDA LINDSTRÖM

NO WAY

Publicerad 2011-08-10 17:50:03 i ALLMÄNT,

Gaaaaaaah, vad mycket folk det var på arbetsförmedlingen idag, gick dit och satt och väntade ett tag, men sen orkade jag inte sitta kvar, för den var en jävla massa folk innan mig också, så det skulle ta sån jävla tid, och jag skulle typ checka när jag får mina pengar och lite andra småsaker, men no way i den där väntan! Träffade Linnea en sväng också så vi stod och snackade en liten stund, sen gick hon tillbaka till jobbet och jag tog en runda på stan, en tröja som jag bara måste ha, åh jag dör.......... 

Men ah nu har jag nyss ätit donken hihi, mumsigt! och ska strax röra mig hemmåt mot Madde för att ge kissarna hennes lite medicin, hela familjen är i Göteborg så då ska jag dit och fixa det medans dom är borta. Hörs sen :)

Kommentarer

Postat av: belloon,

Publicerad 2011-08-10 22:12:58

förlåt för sent svar.. har glömt vad jag gjorde :(.. vad tycker du om sommaren 2011?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela