MATHILDA LINDSTRÖM

MÅNDAG, 1 AUGUSTI 2011

Publicerad 2011-08-01 13:13:46 i ALLMÄNT,

Måndag, och det är redan 1 augusti, shit alltså! Vad tiden går snabbt, nu börjar alla skolan också, men vad göra jag? inte ett skit liksom, sitter bara hemma och inte gör något alls, men sökt jobb de har jag iallafall. Men aa jag kan knappt fatta att snart har hela sommaren bara sprungit förbi  oss och är snart över, och då väntar vi in kalla vintern, burr!!! men nog med väderprat nu! Mamma ringde och väckte mig halv 1 idag haha, ooppsi! grejen är den att jag låg och kollade på tv i 3timmarna igår i sängen och kunde aldrig somna, så de blev så sent igår, låg och grinade till CSI gjorde jag också, och sen blev det repris på Celebrity rehab och då och grinade jag lite till de också haha.

Idag är de kanonväder, men vad ska man göra idag då tro?

Kommentarer

Postat av: belloon,

Publicerad 2011-08-01 18:28:18

jodu jag kom precis hem från stranden, ska strax klippa mig.. i think.. kanske.. sen blir det att dra hem till mig kille där jag ska spendera natten :) hur mår du?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela