MATHILDA LINDSTRÖM

LÖRDAG | 6 AUGUSTI 2011

Publicerad 2011-08-06 12:39:07 i ALLMÄNT,


Westlund Cajsa Sara och Bella 

Madde Andreas Westlund och Cajsa

Hallådär!! Gårkvällen var lyckad, vi satt hemma hos Westlund först, jag Madde Andreas Sara Cajsa Westlund och Bella, dom spelade poker ett bra tag medans vi kikade på, hade faktiskt kul ändå. Eh, fick skjuts utav Malin (madde's syrra) in till stan, och dom andra tog en taxi, så möttes vi upp på interpool där var det nice som vanligt, inga dumheter ;) träffade Linnea och Nille och massa där också, as trevligt faktiskt, så jag hade en toppenkväll, hoppas ni också hade det! 

Nu ska jag duscha och ärta till mig lite, ser ut som hej kom och hjälp mig fan haha, sen får vi se vad dagen bjuder på, och framförallt vad kvällen bjuder på, hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela