MATHILDA LINDSTRÖM

LEAVING THIS SHIT FOR A FEW DAYS

Publicerad 2011-08-13 11:56:33 i ALLMÄNT,

Hallådär! Lite snabb uppdatering bara, känner mig lite stressad, klev precis ur duschen och jag måste packa och fixa mig nu, pappa är och handlar lite som vi ska ha i bilen, åker till Stockholm idag till världens bästa mamma, ska bli skönt att komma iväg och tänka lite på annat osv! Så åkte bil ner med pappa för han ska springa något lopp idag i Stockholm, all lycka till han hihi :) Kommer hem redan på tisdag igen, för jag har risk ettan på onsdag som jag måste vara hemma på, så tyvärr slipper ni mig inte längre än så denna gång! 

Eh, gårdagen, toppen! var hemma hos Bella och Marcus först, där spelades de poker och vi drack öl, mycket trevligt, och sen fick vi skjuts ner på stan, och direkt till interpool, dock blev det bara jag Cajsa och Fredrik som drog dit, men träffade massa folk där, toppenkväll var det iallafall! Som det inte blivit på 100år, när jag kommer hem så snurrar verkligen hela världen för mig, fyfan vad jobbigt de är, jag kan verkligen inte somna då, va upp och gick runt runt i rummet typ för att det skulle bli bättre men icke, men aa tillslut gick det över och då somna jag på stört. 

Men skitsamma, vi hörs sen, ha det toppen!
hope your happy now

Kommentarer

Postat av: Blerina MUQA

Publicerad 2011-08-13 20:37:22

den var super! vad ska du göra idag ?:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela