MATHILDA LINDSTRÖM

KVÄLLSPROMENAD

Publicerad 2011-08-01 22:15:31 i ALLMÄNT,

Goddagens! Det blev trots allt en liten kvällspromenad iallafall, jag fattar inte varför jag inte gått såhär ofta förrut liksom, då gick jag typ en gång i veckan eller så, vad gör det liksom? okej de är bättre att röra på sig en gång i veckan än ingen, men det är så skönt när man kommit igång, okej man orkar kanske gå inte varje dag men nu har jag varit ute 3 eller 4 kvällar i rad och ska försöka hålla mig till iallafall de i veckan, 3-4dagar, dock samma rund typ 3 dagar, men idag blev det en annan lite runda, ganska konstig men vad gör det? Nu ska jag hoppa in i duschen, och sen ska jag nog kika på tv eller så, får se vad kvällen bjuder på, sugen på något gott är jag också, men det är ju som sagt försent för att handla något nu, allt stängt utom gdg, och dit orkar jag inte gå nu eller, så får se vad som finns hemma. Pusssssiss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela