MATHILDA LINDSTRÖM

KVÄLLSPROMENAD

Publicerad 2011-08-04 23:43:49 i ALLMÄNT,

What a day! Haft de så tråkigt sen jag kom hem från att ha fikat med Jennika och Johan, eller jag och pappa åkte ut till IKEA en sväng för vi skulle kolla på en tavla som pappa vill ha, den fanns där, stor som bara fan var den haha! Får se om den dyker upp hemma hos oss någon dag/gång! 

Iallafall, kom hem sen, och pappa åkte iväg till Harnäs med några och jag stannade hemma, städade lite, bädda renti sängen osv, tråkigt som fan men välbehövligt, och sen kom pappa hem, då tog vi en runda med bilen så jag fick köra lite, in på donken och köpte milkshake, mums! ^kte igenom stan också, satan vad mycket folk det var på söder hielmska, jag hade också velat vara där, men icke eller! boring people!  eh, sen hem bytta om lite, och sen tog jag en kvällspromenad, ner på stan och genom brynäs hem, hur skönt som helst! Slängde mig i duschen när jag kom hem och gjorde efter de varma mackor och en stor kopp o'boy som jag nyss tryckt i mig, och nu ska jag krypa ner i sängen och kika på Nikita sen CSI eller något sånt. Hörs imorgon. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela