MATHILDA LINDSTRÖM

I'VE GOT THE MOVES

Publicerad 2011-08-22 22:56:12 i ALLMÄNT,

Weeho, åkte till köpis en sväng tillsammans med Madde, gud så vi poppar och diggar i bilen nu va, älskar att åka bil två brudar, kan aldrig bli dålig stämning om man säger så haha. Gick runt och kikade en massa, sen åkte vi förbi IKEA och köpte glass, bulle och läsk där, och sen poppade vi hemmåt, hon släppte av mig hemma och sen åkte hon hem, jag och pappa var iväg och handlade lite gotta också, blev grönsaker och dipp. Dock har jag tryckt i mig de nu haha, eh och snart tror jag att jag ska kasta mig i sängen och kika på Criminal Minds o så. Pussis

Kommentarer

Postat av: madde

Publicerad 2011-08-22 23:02:20

MEN DUUUUUUUUU VA GOTT MED GRÖNSAKER O DIPP! puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela