MATHILDA LINDSTRÖM

IT FUCKING KILLS ME

Publicerad 2011-08-23 23:46:54 i ALLMÄNT,

Har degat hemma hos Madde nu på kvällskvisten, hennes kusin kom inte för de blev lite sent, men jag drog dit iallafall, kikade på Hell's Kitchen, två avsnitt, och lite i pauserna frågade Madde mig lite teorifrågor, men ska försöka ta tag i de där så snart som möjligt, kanske ska börja redan imorgon, eller om jag ska vara ärlig så skulle jag ha börjat redan när jag fick böckerna, men som vanligt så orkar man inte plugga haha, vare sig de är teori eller skolgrejer... plugga i allmänhet SUCKS! 

Men nu är jag iallafall hem, gick hem från Madde, lite sceary som vanligt hehe, men nu är jag hemma och ska kasta mig i sängen och kika på Criminal Minds, efter de är det CSI Miami, älskar att de alltid är dom programen på kvällarna när jag lägger mig. Men vi hörs imorgon (och då får vi se vad den dagen bjuder på) tror iallafall att de blir en lite sovmorgon hehe. Puss på er

it fucking kills me

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-08-24 07:10:03

jättekul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg :) lycka till! :D

hoppas allt är bra med dig?

kram, http://hannalovisasol.blogg.se

Postat av: Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

Publicerad 2011-08-24 11:25:13

Fin bild :) vart kommer tröjan ifrån?



Kika in i min blogg där du just nu får GRATIS frakt och grymma rabatter på in1.se där du kan köpa din egna jumpsuit :) Unikt erbjudande - endast hos mig!! (Direktlänk: http://flavoured.blogg.se/2011/august/gratis-frakt-och-rabatt-pa-din-inone-passa.html) Kram

Postat av: Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

Publicerad 2011-08-24 12:55:26

sv: Okej :D as fin verkligen! Allt bra med dig?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela