MATHILDA LINDSTRÖM

HANG OVER

Publicerad 2011-08-20 15:12:31 i ALLMÄNT,

Haha tja! Vilken kväll igår alltså, jag har så jäkla roligt, först hemma hos Fredriks syrra i hennes lägenhet och sen drog alla på slick men jag och Madde drog till Interpool istället, där vi mötte upp en massa folk, bla Jonte Jazze Mau och massa fler, hade verkligen en toppen kväll! självklart finns det alltid några saker som man hade kunnat skippa men skitsamma, i had fun and that's the point!

Idag är jag bakis haha, när jag vaknade imorse trodde jag helt seriöst att mitt huvud skulle explodera, men som tur var gjorde de inte de haha, nejdå men jag hade fruktansvärt ont, hela jag var seg, börjar piggna till lite, men jag är så jäkla sugen på något, men har absolut ingenting alls hemma, bara läsk och jag vill ha något att äta, jag dör snart! aja kanske åker iväg och handlar något smarrigt sen med Madde, och ikväll kanske det blir lite fest idag igen, de visar sig! Och usch så dålig jag är på att ta kort, inte bra!

Kommentarer

Postat av: A D E L I N A

Publicerad 2011-08-20 19:24:56

Nu är dagens blogg vinnare utsedd! Lite sent men.. ah! Kika in för att se om det blev du. Om inte så kan du anmäla igen!

KRAM! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela