MATHILDA LINDSTRÖM

GIVE ME SOMETHING TO FIGHT FOR

Publicerad 2011-08-24 23:08:27 i ALLMÄNT,

Jag och Madde tog pappas bil, nercabbat och allt och dorg ut till köpis en sväng, skuttade in på cervera för jag skulle köpa en grej där, visar förmodligen bild imorgon om jag kommer ihåg, och sen på ikea och käkade glass, korv och pizza haha, gott som satan du! Sen pumpade vi musik och drog hemmåt. Madde åkte och jobbade hos Amanda direkt när vi kom hem och jag slappade ett tag, men sen tog jag en lite promenad ner på stan, mötte upp henne och gick hemmåt, tills min kusin kom och skjutsade hem oss! 

Nu är jag bara hemma och degar, imorgon är de dags för andra körlektionen, satan lite nervös nu igen haha men jag hoppas att det kommer gå lika bra som i måndags, håll tummarna för fasen haha! men nu ska jag lägga mig och kolla på Criminal Minds och lite annat, hörs imorgon igen. Puss

Kommentarer

Postat av: I JUST CAME TO SAY HELLO!

Publicerad 2011-08-25 08:37:13

- nice pics!

Postat av: Rebecca Rehn { F O T O }

Publicerad 2011-08-25 10:34:43

Gud vad fin du är!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela