MATHILDA LINDSTRÖM

DE JAG SAKNAR MEST I LIVET!

Publicerad 2011-08-21 23:28:22 i ALLMÄNT,

Satt och kollade igenom massa gamla bilder på datorna nyss, hittade massa bilder på mina två små älsklingar, Saga och Sleepy, världens finaste missar som var tvungen att gå bort när mamma skulle flytta till Stockholm, vi kunde inte ta med dom dit och ingen kunde ta dom här hemma.

Mina finaste små bebisar, jag saknar er så sjukt mycket fortfarande och det kommer jag alltid att göra, mina små änglar vad som än händer, och ni kommer alltid att ha bland de största platserna i mitt hjärta. Älskar er så mina små hjärtan ♥

 

Kommentarer

Postat av: Blerina MUQA

Publicerad 2011-08-22 07:30:17

min har varit helt OK! :) sovit gotT?

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-08-24 19:26:43

så söta!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela