MATHILDA LINDSTRÖM

DANIEL ADAMS-RAY | SOMMARPRATARE I P1

Publicerad 2011-08-09 12:41:26 i ALLMÄNT,


underbara du ! 

Goddagens alla solstrålar, har inte sovit så bra inatt, vaknat hundra miljarder gånger typ, så typiskt! Hade klockabn på 12 idag, upp och hoppa så man hann piggna till lite, och nu om 20 minuter, alltså 13.00 då sitter jag bänkad framför radion på P1 där Daniel Adams-Ray kommer vara sommarpratare i cirkus 1½ timme om jag fattat rätt, så lite kaffe och lyssna på han när han pratar, kan dagen starta bättre? Don't think so hehe!

Vad händer idag då tro? de ända jag vet är att jag måste till mormor och kolla lite post och grejer, de fixar jg nog efter jag lyssnat klart på radion, men sen då? Vad fasen händer då...

Kommentarer

Postat av: belloon,

Publicerad 2011-08-09 15:51:16

min helg har varit sjukt rolig! :) vad är dagens planer?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela