MATHILDA LINDSTRÖM

9 AUGUSTI 2011

Publicerad 2011-08-09 18:20:46 i ALLMÄNT,

Kom hem för ett tag sedan, pappa håller på med mat nu så det osar mat i hela lägenheten och fasen så gott det luktar, och blir bara hungrigare och hungrigare känner jag. Idag tog jag mig ner på stan, mötte upp fina Emmy och gick runt på stan och strosade med henne ett tag, hittade en tröja jag verkligen verkligen vela ha, den kostar 250kr ... men fan så snygg den var! men aja gick runt en massa, de hade också nu fått in låga converse, men självklart hade min stolek redan tagit slut fast dom fick in dom härromdagen bara, men de fanns i en annan butik någonstans så hon tog hem ett par åt mig, så på fredag är jag nog ett par vita låga converse rikare, äntligen isåfall haha! eh, nog med de, pappa kom och hämtade mig sen, åkte till mormor och kollade posten sen var vi ute och körde lite, och nu är vi hemma bara, rastlös är jag fan redan haha? what's wrong with me? :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela