MATHILDA LINDSTRÖM

SOMETIMES WE ALL GONNA DIE

Publicerad 2011-04-13 20:03:04 i ALLMÄNT,

Heej! Idag har skolat varit relativt lugn faktiskt, eller rättaresagt lär jag nog säga att det har varit lugnt faktiskt, på svenskan gick vi bara igenom betygskriterierna för morgondagens skriftliga nationella, hmm lite nervös är jag faktiskt, men det brukar oftast gå bra för mig n är jag skriver sånna där saker, så jag hoppas och håller tummarna att det ska gå bra imorgon också. Dock börjar vi tidigare än vad vi egentligen gör, börjar halv 9 nu imorgon när vi har nationella, och de håller på till ca: 14.00 eller vad det var, så tid har man ju verkligen haha. Tror inte heller att jag kommer sitta så länge om jag ska vara ärlig.
Åkte ner på stan direkt efter skolan och sprang in på H&M för att köpa mitt schampoo som jag just nu använder, de hade extra pris på de igår i Valbo så hoppades på att dom skulle ha de idag i stan också, och mycket riktigt hade dom de! Jag och pappa fixade lite käk idag också, blev chickenbits och ris, mums! och sen tog jag en liten vila, eller man kan nogs snarare säga att jag sov en stund haha, fan vad skönt det var - men absolut inte lika skönt när jag vaknade, för då är man så fruktansvärt trött, men nu är jag uppe och har myror i stjärten, haha vill göra något nu nu nu!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela