MATHILDA LINDSTRÖM

SOLEN SKINER OCH JAG ÄR INNE?

Publicerad 2011-04-25 15:49:49 i ALLMÄNT,

............ jaa jag sitter inne nu när solen skiner som mest haha fyfan. Jag och pappa har varit ut och övningskört lite idag, blev inte så mycket men lite iallafall, gick sådär, ganska bra iallafall! Åkte hem sen, men hoppa sedan in i bilen nästan på en gång och åka till max och köpte oss en varsin milkshake, fasen var gott!

Nu har pappa åkt iväg med två kompisar och ska spela golf, så nu är jag hemma själv och vill bara ut och sätta mig någonstans, men alla har typ planer eller något, så jag vettefan, kanske ska till plaza sen iallafall, och då får man ju sitta ute ett tag, så de ska bli skönt isåfall, hoppas bara vädret tillåter då också. För de blir förmodligen lite senare. Men aa nu vet ni vad jag gjort idag haha, gud vilket rolig dag du!

Kommentarer

Postat av: kristin

Publicerad 2011-04-25 20:47:05

sv: Bilden är ifrån weheartit, så vart ifrån kläderna kommer vet jag tyvär inte :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela