MATHILDA LINDSTRÖM

SO DAMN BEAUTIFUL

Publicerad 2011-04-25 21:27:25 i ALLMÄNT,


Plaza Häng!
(bilden är inte tagen idag) 

Hallådär. Kom precis hem efter en promenad hem från plaza, har varit där ett bra tag nu, skönt att bara ligga där i solen och mys, + trevligt folk såklart! Pappa kom med pizza dit också, och det kan jag säga var jävligt gott trots att jag inte var allt för hungrig men.

Nu är jag hemma, men vill inte vara hemma haha! Hade egentligen velat suttit kvar där borta men Linnea och dom skulle dra så då drog jag också. Skoooooola imorgon och det orkar jag fan inte med alltså, vill ju bara vara hemma och sova hela dagen men de går inte de eller, plus att det inte skulle bli så bra väder imorgon heller var det någon som sa, så fan vad pissigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela