MATHILDA LINDSTRÖM

PÅ TÅGET!

Publicerad 2011-04-15 09:55:44 i ALLMÄNT,

Hej där! Jag sitter på tåget nu iallafall, har åkt i typ 40minuter kanske, och har suttit och läst kupé tidningen, och sett mina kära klasskamrater i den efter att dom har gjort något till sj typ eller vad de var, foto iallafalla. Juste jag ska ju byta tåg i Stockholm vilket känns sådär, eftersom de blev som de blev sist då, men så petade jag med mamma nu på morgonen, och då är hon ledig idag så hon åker in till stationen tills jag ska vara inne och hjälper mig, och självklart ska vi pussas och kramas en massa, synd att vi träffas så lire bara, men hon och Kenneth kommer upp till Gävle snart så de blir nice. Men jaja, nu aka jag inte uttråka er med massa massa text eller, men jag tänkte bara skriva några rader så ni vet att jag är påväg och allt kommer bli awesome hoppas jag. Hoppas ni får de kul där hemma i Gävle, jag ska ha superkul iallafall hos Iza och Amanda, hörs mer sen, Pussis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela