MATHILDA LINDSTRÖM

NYFÄRGAT HÅR!

Publicerad 2011-04-28 23:09:36 i ALLMÄNT,

Hallå där i lilla stugan, hur står de till sådär på kvällskvisten? 
- är alla ute och super och bara kör idag eller, precis som jag också hade velat göra idag men ikke sa nikke! jag blev hemma idag, åkte ner på stan en sväng idag efter skolan, gick en timme tidigare idag också för jag hade jobbat så mycket och då tyckte jag att jag färtjänade att gå tidigare, + att de nästan inte va en elev på lektionen typ, och självklart att läraren är dum!

Kom hem, maten stod på bordet, pommes och korv, FYFAN VAD GOTT DET VAR! haha överlycklig tjej oja!!! Sen var jag bara hemma ett bra tag och hoppade sedan på cykeln och cyklade till willy's, mötte upp Madde där, och jag köpte hårfärg och sminkservetter, gick hem till Madde hon färgade håret på sig själv (för jag vägrar göra det utifall de blir skitfult haha) och sen var hon så snäll så att hon färgade mitt hår också, tack hjärtat ♥ Cyklade hem sen och nu är jag hemma, ska alldeles strax hoppa i säng, eftersom jag ska upp kl: 06.00 imorgon! whhhhaaat liksom?
- Men vi ska till Stockholm imorgon ju med skolan, så de ska bli kul, värt de? aa de hoppas jag verkligen du :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela