MATHILDA LINDSTRÖM

JUST HOPE THE BEST.

Publicerad 2011-04-12 20:50:15 i ALLMÄNT,

Hallådär. Kom typ nyss hem till Madde, har inte vart hem idag alls, tycker lite synd om pappa faktiskt, för jag är aldrig hemma med honom, men han vill ju i och för sig att jag ska göra saker och ha kul, men jag är alltid hos Madde nu för tiden, men skitsamma. Efter skolan (jag och Lollo satt kvar ett bra tag efter skolan idag som vanligt) men ändå får man samma betyg som andra som knappt aldrig är i skolan eller alltid går tidigare, konstigt det där?! men iallafall, tog bussen upp till hemsta då, så plockade Malin (Madde's syrra) upp oss, så åkte vi till köpis, hittade lite små saker, men inget jag kunde köpa tyvärr... nu är amn fan luspank haha! sen skulle vi åka hemmåt, så vi åkte och hämtade Lollo (Madde och Malins mamma) ochs en skulle Madde övningsköra lite, så gjorde de, och nu är vi hemma hos Madde ochs ska kika på Desperate Housewives, eller jag ska kolla på de iallafall haha, funderar på om jag ska gå hem och kika Big Brother sen eller om jag ska kolla de här, så läskigt att gå hem jämt.. De visar sig helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela