MATHILDA LINDSTRÖM

JAG KÄNNER INTE IGEN MIG SJÄLV..

Publicerad 2011-04-07 23:07:07 i ALLMÄNT,

Heej. Har inte så mycket att säga/skriva nu faktiskt, men kan dra ihop lite iallafall, satt kvar till typ 6 idag i skolan tillsammans med Lollo, tror fan de bara var jag och hon idag av alla på lektioen som inte mådde dåligt hit och dit haha, jaja pigga och glada! Undra om jag hinner klart med PA-arbetet alltså, jag hoppas det iallafall, men de får vi se imorgon.

Eh, pappa kom och hämtade mig på skolan sen, bytte av så jag fick köra, så åkte vi till valbo för jag vela till BikBok eftersom dom hade 50% på hela sortimentet idag, hittade en hel del faktiskt, men har man nå pengar, aa fast inte som jag kan lägga ut på kläder... fan blev så ledsen då. Men iallafall, gjorde lite små ärenden sen bara, och sen åkte jag och pappa hem, sen dess har jag varit så depp så jag tror jag skulle ha gått under jorden, fattar inte själv vad som har hänt/hände liksom, men usch jag hatar sånt här, tycker så synd om pappa också som får stå ut med de, var ut och gick lite också, för att få lite luft, rensa huvudet, och nu är huvudvärken på topp, hejja! + att jag skulle beöhva blåsa håret, men jag orkar inte de, så de kommer stå ÅT ALLA HÅLL OCH KANTER imorgon när jag vaknar. Men just nu känner jag att jag skiter i de. Puss

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2011-04-07 23:16:09

Älskar dig! Hoppas du mår bättre nu. Stor kram från lille mig.. <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela