MATHILDA LINDSTRÖM

IDAG MÅR MAN SOM MAN FÖRTJÄNAR!

Publicerad 2011-04-10 16:24:56 i ALLMÄNT,

Goddagens. Haha idag är jag fan inte pigg eller, fast nu håller jag på och piggnar till lite lär jag säga, men imorse, gud, trodde huvudet skulle seriöst sprängas haha, jävla alkohol! nej men vi hade superskoj igår faktiskt, de började hemma och Josse i hennes lägenhet, och sen vidare till Interpool där de var massa annat roligt folk också. Så de var jätte trevligt. Ingen aning när jag gick hem, före 2 iallafall, då traskade jag hem alldeles ensam, full o gla haha, va in på frasses och köpte två hamburgare också, mums!

Har bara vart hemma idag, var iväg och handlat lite, skönt och komma ut, för vädret är ju jättebra måste jag säga. Jag vill till köpis och köpa nå kläder, kläder får man fan aldrig för mycket utav. Hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela